FESTin pe Bulevard - View Content - FESTin pe Bulevard

Trei surori

după A.P. Cehov
Coproducție a Teatrului Nottara, București cu Teatrul Clasic Ioan Slavici, Arad

 

*pentru cumpărarea de bilete online, veți fi redirecționat către site-ul nottara.ro

Vineri, 18 octombrie, ora 21.00
Teatrul Nottara, Sala George Constantin

Trei surori, după A.P. Cehov, traducerea: Raluca Rădulescu,

un spectacol de Semion Serzin

cu: Mihaela Subțirică, Iulia Verdeș, Roxana Sabău, Filip Ristovski, Angela Petrean, Robert Pavitcics, Alexandra Murăruș, Alex Mărgineanu, Crenguţa Hariton, Andrei Elek, Bogdan Costea

Muzica originală: Evgheni Serzin

Durata: 1h 30min
  

Coproducție a Teatrului Nottara, București cu Teatrul Clasic Ioan Slavici, Arad

 


Spectacol produs în cadrul celei de-a III-a ediții a Laboratorului de Teatru DENS organizat de Teatrul Nottara în septembrie 2018

 

Una dintre cele mai cunoscute piese ale lui Cehov, la fel de actuală și azi, Trei surori e povestea unor oameni prinși în propriul lor univers. Mașa, Irina și Olga, cele trei surori care nu reușesc să iasă din lumea lor veselă și tristă, tânjesc după Moscova... Într-un oraș provincial din Rusia, cele trei trăiesc alături de fratele lor mai mic, Andrei, după ce tatăl lor, generalul Prozorov, a murit. Rând pe rând, visurile li se spulberă... Andrei vrea să-și continue studiile la Universitatea din Moscova, dar se însoară curând cu Natașa și au un copil. Olga continuă să muncească la liceu, iar Irina încearcă să-și înece nefericirea în muncă... Mașa, singura care e căsătorită, dar cu un bărbat pe care nu-l iubește, se îndrăgostește de Colonelul Verșinin, care este căsătorit și el... Visul întoarcerii la Moscova devine tot mai puțin realizabil. După trei ani mai târziu, toate speranțele și planurile celor trei surori se destramă.

Spectacolul produs de Teatrul Nottara și Teatrul Ioan Slavici din Arad, creat de la zero în șase zile, cu unsprezece actori, într-un decor minimalist, e o montare nonconformistă. Accentul a fost mutat de pe arhicunoscutele personajele ale lui Cehov pe oamenii reali, adevărați, care se află în fața spectatorului, totul pentru a sublinia actualitatea piesei lui Cehov. Este o comedie, așa cum și-a numit Cehov textul, dar o comedie din care nu lipsesc nici accentele dramatice, nici ironia și autoironia.